סט גלגלים של חברת BONTRAGER משנת 2009 , סט זה מגיע עם אופני TREK EX 7 09 ; הגלגלים הינם TUBELESS; לגלגל האחורי יש מקע קלה בחישוק ועל כן המחיר הנמוך. אין בעיה לעשות בו שימוש אך יש קושי להרים צמיג tubeless ועדיף לעבוד עם פנימית; נאבה קדמית של bontrager אחרוית Deore ; אוזר חיפה;