kona smoke 2009 ברשותי שנה וחצי אולי מעט יותר, הפכתי אותם לסינגל ספיד, מאחר ובת"א אין עליות. לאופניים גלגלי 29, לכן נוסעות מהר בעיר שלדה אפורה, מצב מצויין, v-breaks , גם כן במצב מצויין. האופניים נמצאות בבית, לא בלחות בחוץ, משומנות ועוברות ניקוי אחת לכמה שבועות, אל-מנת למנוע חלודה רשרושים וכו'.. הסיבה היחידה למכירה, אני רוצה דגם אחר של kona לרכיבה בעיר. קישור לאתר היצרן והדגם: http://www.konaworld.com/09/09_smoke_en.cfm |
פרטים |