אופניים בהרכבה עצמית. שילדה שנת 2005 במצב טוב. גלגלים: Stan ZTR Flow על נאבות Nuke צמיגים: Kenda nevegal tubeless 2.1 / 2.35 בולם קידמי: Pike 454 air עם כל הכיוונונים קראנק: Truvativ stylo 3.3 team הילוכים: אחורי Sram X9 קידמי X7 שיפטרים X9 מעצורים: Avid juicy 7 רוטורים 160 מוט כידון: Easton vice 50mm כידון: Easton EA70 685mm גריפים: Skin Lizard ננעלים מושב: SDG Bel-Air RL
רוב החלקים בני שנה ופחות. האופניים נרכבו רק בסופי שבוע בממוצע של פעם בשלושה שבועות, האופניים במצב מצויין. |
פרטים |