אנדורו 2010 משודרגות! Rp23 קראנק slx שיפטרים x9 שלדה עברה החלפת מיסבים לאחרונה ובולם קדמי עבר טיפול החלפת שמנים ואטמים שבוע שעבר! האופניים מוצעות עם מוט KS. קישור לתמונות נוספות: http://img833.imageshack.us/i/20110504163955.jpg/ http://img713.imageshack.us/i/20110504164019.jpg/ http://img860.imageshack.us/i/20110504164038.jpg/