| אופני NORCO ATOMIK חדשות נרכבו במשך שבועיים פעם אחת בשטח והשאר בתוך העיר השידרוגים שעשיתי הם:אקסטרה ג´יפה בשני הגלגלים,ברקסים (4 בוכנות)AVID CODE 5,וקראנק חדש של טרובטיב בצבע לבן עם באשגרד לבן האופניים במצב חדש הבאתי אותם מחו´´ל ,האופניים שנת 2009 אך קיבלתי אותם לפני כשבועיים כי הם התעכבו במכס הרבה זמן.(נ.ב.=עד כמה שידוע לי האופניים האלה ספציפית (2009)לא נמכרו בארץ ולא יובאו לארץ כך שאלה אופניים יחודיות,הקונה יקבל ספידומטר חדש של ספיישלייזד אלחוטי(עלה לי 300 שקל),פנס רב עוצמה של קטאי חדש(עלה לי 400 שקל),פנס אחורי חזק ביותר וחדש(עלה לי 150 שקל),משקף של SMITH שהיה בשימוש מועט עם עדשה צהובה שמתחלפת לכחול(עלה לי 300 שקל),כיסא במצב חדש של SAN MARCO ITLIA (עלה לי בסביבות ה-600 שקל),מוט כיסא היה בשימוש מועט,מדבקות להגנה על השלדה של החברה נורקו(בערך 20 יחידות),מגן בוץ שהיה בשימוש מועט,מגן שילדה עם ציורים של נורקו,אוזן ספייר,בקבוקון צבע לאופניים,ואטמים לבולם הקדמי וזהו ניראה לי שמספיק עם כל המתנות חח...לא לשלוח מיילים,רק להיתקשר או לשלוח הודעות באתר הרים.תודה. נ.ב. כל השדרוגים שנעשו לא בתמונה.(לעוד תמונות אפשר להתקשר)הצביעה של האופניים מיוחדת ונדירה זוהי צביעה שלאחריה השלדה עוברת סוג של חשמול במים שגורם להבלטת הצבע לבחוץ ומראה חייתי יותר. אז יאללה תציעו מחירים.מעוניין גם בהחלפות כמעט על כל דבר. |
פרטים |