בצער רב וביגון כודר אני נאלץ לימכור אותן עקב פרישה...(רק להיתקשר לא לישלוח הודעות !!!)
האופנים ניקנו ליפני 4 חודשים ביבוא אישי. יש אחריות ל 3 שנים על השילדה. מיפרט: בולם:rockshox argail R גלגלים:נאבא אחורית מורכבת Bontrager החישוק של alex rims fr 30 כך גם הקידמי רק הנאבא של סקוט 20 MM עצבנית חזקה בטירוף!!!! שילדה מסיבית וקלילה מאלומיניום. קראנקים:הוחלפו ליפני חודש ל primo וגם הפדאלים של פרימו ממגנזיום. האופנים שוקלות 13 ק'ג אין תקלות או בעיות כלל!! (הקראנקים שבתמונה זה לא הקראנקים שלי אבל האופנים הם כן אלו שאני מוכר).!!!!!!1 |
פרטים |