| האופניים במצב חדש ומאובזרות בחלקי קצה של החברות הכי טובות: ברקסים חדשים של AVID ELIXIER 5 נרכבו 3 פעמים (אני מביא איתם 4 רוטורים בגדלים שונים!!) , הילוכים חדשים של SRAM נרכבו נסיעה אחת!! צמיגים חדשים של GEAX (עדיין עם הקוצים) , בולם אחורי פוקס ונילה בולם קידמי מניטו 150 מ"מ קראנק HUZZEFELT DH + כידון DH , גריפים חדשים בצבע אדום עם אחיזה מעולה!...כיסא ומוט כיסא של KORE ! , שיפטרים ומעביר אחורי של סראם מעביר קידמי SHIMANO LX עובדים מעולה!! !!!גמיש לרציניים!!! |
פרטים |