יד ראשונה!. נירכשו ב 04.01.06. אחריות 15 שנה בתוקף!, חשבונית+תעודת אחריות מצורפת.נירכבו כאופני all mountain,ולכן 2 פלטות מקדימה טיפסתי איתן הכול ,שוקף, גילבוע, הקיר ביער עופר, שום בעיה, אבל הירידות.... לא רואים אף אחד בעיניים!!.200מילימטרים של שיכוך מטורף רישיון להשמדת סינגלים עים אחריות לכל החיים.תבררו, לא קיים דבר כזה גם אם תלכו לקנות אופניים ב16000 שקל וצפונה.