אופניים נקנו ממצמן לפני פחות משנה , דגם שלדה אלומיניום מודל 2009 (שלדה חדשה ממלאי) , הילוכים XT/XTR , שיפטר XT , קראנק DEORE חלול , 27 הילוכים , גלגלים ונאבות XT בני 3 חודשים !!! ברקסים SLX , מזלג FOX 100 מ"מ , בולם מאניטו 3 , צמיגים חדשים מקסיס קרוסמארק . במצב מעולה :-)