אופני דירט / זנב קשיח ברמה מעולה. איבזור טוב ואיכותי. באות עם מפרט מקורי מהחברה חוץ מצמיגים וגריפים שהוחלפו לאחרונה. הבולם עבר טיפול אחרי שהופסקו הרכיבות. כך גם כל האופניים עברו טיפול בסלאלום. מומלץ ביותר לא תתצהרו! http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/298317_2096983944198_1233347576_32353927_753405_n.jpg