שיפטרים במצב מצויין, נמכרים לרגל שדרוג ל10 הילוכים. שימו לב לשאר המערכות שאני מפרסם- קסטה X0 אדומה 11-34 ,מעביר X0 ושרשרת YBN עם ציפוי טיטניום. רציניים שיקחו את הסט בשלמותו ולא יספרו סיפורי סבתא שבדיוק חסר להם 50 ש"ח בארנק, יזכו לקבל אותו במחיר מגוחך של 700 ש"ח (חשבו לבד מחיר חדש: קסטה 450, שיפטרים 450 מעביר 1000, שרשרת 300 ש"ח...) זמין בחיפה ובת"א