בולם אחורי של KINDSHOCK מדגם SP-STORM ששימש אותי ב-5 שנים החרונות ורואים שלא ריחמתי עליו כלל. המכסה החיצוני שבור, אפשר להדביק אותו או לרכב בלעדיו, זה לא משנה.
הבולם במצב טכני טוב, אף פעם הוא לא עשה לי בעיות ופעל תמיד טוב כך שאני מוכר אותו רק כי נישברה לי השלדה וקניתי חדשה שבולם זה לא מתאים לה.
אורך EYE2EYE הוא 165 מ"מ והטראוול 30 מ"מ אם אני לא טועה. כח הקפיץ הוא 550L.