האופנים נבנו על בסיס שילדת TRANCE X3 אך שאר החלקים משודרגים !!!. כל חלקי ההנעה Shimano מעביר אחורי XT, קראנק חלול LX ... בולם קדמי FOX FLOAT 140, חישוקים WTB DUAL DUTY, נאבות KORE. צמיגי KENDA NEVEGAL 2.35 כמעת חדשים (טיובלס), גריפים של ODI, מוט מושב הידראולי(חדש)KS 2011 עם שליטה מהכידון(בתוספת 1000 ש"ח) האופנים במצב מעולה !!!