תמונות יועלו בקרוב .. מי שרוצה אני ישלח לו במייל {זה לא באמת משנה זה פשוט יהיה יותר מהר}
אוקיי אז ככה, מציאה אמיתית.. מחיר מצחיק ..ואני גובה 1.80 והאופניים בול עליי .. אופניים מדהימות קראנק חדש פדאלים חדשים צמיגים חדשים {בני שבוע} בקושי ראו שטח אופניים בובה אין שום בעיות מעבירות הילוכים חלק ברקסים חדים מאוד מוכר בצער רב עקב מעבר לאופנוע ... גמישש