האופניים במצב חדש ! לא נסעו הרבה.. שודרגו בבולם חדש מקדימה של מרזוקי 888 של 180 מ"מ, רך וכיפי מאוד ! גלגל ונאבה אחוריים חדשים לגמרי ! אגרסיביים לדאונהיל ופרירייד.. ברקסים של avid במצב מעולה, ועובדים מעולה !הכידון גם שודרג לכידון של 785 מ"מ מאוד איכותי ! אם אפשרות לקיצור כמובן.. ובולם אחורי של מרזוקי שעושה את העבודה !