שלום, אופני פרירייד דאונהיל במצב מעולה. השלדה מודל 2006 אך הורכבה בסוף 2007. לא נרכבה למשך כמה שנים כמעט בשל פציעה. כל החלקים ללא יוצא מן הכלל חדשים יותר מן השלדה עצמה - קרנק XT 2009 חלול,בולם 170 מרזוקי במצב יותר טוב מכל בולם אחר שתעמידו מולו בהתחייבות, ושימו לב לקטע החשוב ביותר!! כל החלקים הבאים - גלגלי פרירייד של בונטרגר, ברקסים אליקסיר 5 ורוטורים, צמיגי בונטרגר, כידון, גריפים ננעלים,סטם ואוכף כולם חדשים מהניילון - מודל 2012!לא היו בשימוש מעולם!! לא נרכבו כלל. בנוסף הדסט של הופ 2009. לסיכום האופניים מאובזרים באבזור קצה חדש לחלוטין ברובו והם במצב מדהים. לא נרכבו כאופני פרירייד אלא בעיקר כאופני אולמאונטיין וגם זה עם חלקים אחרים חוץ מבולמי הזעזועים שעברו טיפולים בזמן.אין שום חופשים, חריקות סדקים חורים ויתר צרות. צרו קשר לפרטים נוספים ו/או תמונות נוספות. שיהיה אחלה יום. עמרי |
פרטים |