ביב ארוך וחולצה. "רפליקה" סינית שנקנתה באיביי, אבל ברמה מפתיעה.... חדש, עדיין בניילון. מידות המכנסיים הם ככל הנראה לרוכבים סיניים :) ולכן הן קצת קטנות.... על המכנס כתוב לארג' אבל הוא מתאים לרוכב/ת סביב 1.70 שרוכב עם מדיום החולצה היא מדיום.
דוגמא יפה ואיכות סבירה ביותר. נמכר פחות ממחיר עלות - 220 ש"ח, למרות שיש לי אפשרות להחזיר