נקנה לפני חצי 9 חודשים בערך (מאתר טרק עצמו-דרך יבואן אישי במחיר של 2500). דגם 2011 מצב כמו חדש, שמורות ביותר. 9 הילוכים אוליוויו מעביר אחורי.צריך להחליף רוטור מאחורה ולעשות כיוון למנוף. המחיר בהתאם. עשיתי להם שיפורים טכניים. סיבת מכירה-קנית אופנוע.גר בר"ג לרציניים.מחיר סופי