גלגל אחורי עובד, ללא שמניות, יכול לשמש כספייר או לבניה על בסיס הנבה. נבה DT ללא שם (דומה לדגם 370), 9X135 מ"מ, במצב טוב, כולל QR. חישוק DT E540, במצב סביר מינוס, מלא שריטות וכמה דנטים. לא הפריע לתפקוד הגלגל והחזיק טיובלס בלי בעיה. 32 שפיצים DT Competition שחורים. קיט טיובלס מקורי של Bontrager, אפשר להעביר לחישוק אחר.
יש גם 2 חישוקים חדשים לחלוטין למי שרוצה לבנות גלגל מחדש: http://www.harim.co.il/yad2/138400/%D7%97%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9D-DT-Swiss-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-E530.htm |
פרטים |