מירקתי , ניקיתי, צחצתי, שימנתי אבל בעיקר - ליטפתי. האופניים שלי מוצעות למכירה. פוקוס סופר-באד, קרנק SLX, בולם של פוקס מקדימה, RP2 מאחור, מעביר X7, הילוכים X5 מטופלות ושמורות...מעוניין גם להחליף תמורת אופני כביש ברמה גבוהה. מידה 54-55
פרטים
מודעות נוספות של רמי מיקום בארץ:
מישור החוף והשפלה
(לפי הרישום לאתר)