שלום. עקב יציאה מהתחום מסיבות בריאות מוכר את האופניים שלי. נרכשו בדיוק לפני חצי שנה האופניים במצב חדש מערכות סרם קרנק סרם רד חדש הרוכש המאושר יקבל בנוסף אוכף נוסף חדש פרליגו נרכש מערן כספי 1000 ש"ח גלגלים חדשים "מיקרו טק" {איטלייה }1.400 ק"ג נרכשו ממיגאל לפני 4 חודשים. 0547701446 ניר