| אז ככה : מאופניי FreeRide הם עברו לDh החלפנו באופניים הכל מערכת הילוכים - Deore XT , בולם 160 מ"מ אחרי טיפול של Manitou Stance אשר משובח , בבלימה האחורית יש לנו את Manitou METEL 6.5" שמתי באופניים חומא אטימה אין שום שריטות לשלדה ברקסים הידראולית של שימנו רוטרים של Avid 203 מ"מ אשר נותנים בלימה חזקה יותר , כל האופניים עברו טיפול ברקסים טובים רפידות חדשות .. האוכף והשרשרת הוחלפו לשרשרת ואוכף Dh של החברה בין בטובות אם לא הטובה בעולם Specialized השרשרת נקנתה ב 400 שקל והאוכף רק הוא נקנה ב 300 האופניים חדשות מטופלות . -- למעוניים ורצינים אוכל להשים מוליך \ מותחן שרשרת בחינם - |
פרטים |