דבר ראשון פשוט האתר לא נותן לי להעלות תמונה לא יודע למה אז מי שרוצה שידבר איתי אני יישלח לו תמונה. האופניים זנב קשיח במצב מצוין, קניתי אותם מהחברה במחיר מלא ובשנה האחרונה הם פשוט ישבו במחסן בלי שאני אגע בהם מכיוון שעברתי לאופנוע, במצב מכני טוב מאוד (עברו טיפול עקב הרצון למכור אותם). בולם: MARZOOKI DIRT JUMPER ג'נטים: SINGEL TREK צמיגים: MAXXIS MINION DH ברקסים הידראוליים של שימאנו כולל באשגארד, פדלים חזקים וגלגל שיניים טוב, סתם שקניתי חדש לפני שנה שעלה 600 שקל, גריפים חדפים שהחלפתי לפני המכירה וכו'... בקיצור האופניים במצב מצויין כל הקודם מרוויח !! מי שרציני אפשר להסתדר על המחיר |
פרטים |