אופניים במצב טוב, לא נרכבו הרבה גריפים של ODI כחולים גלגל אחורי alexrims dx 2418 14T עם נאבה של GT גלגל קדמי של ZAC עם ציר חלול צמיגים irc hardies 125psi קראנק 3 חלקים של GT שלדת miraco ספרוקט 39T מאלומניום של GT פדאלים של LP כידון של HARO סטם miraco מזלג miraco סך הכל השקעתי על האופניים הרבה. 70% אחוז מהאופניים שודרגו, ועכשיו אני מוכר אותם מחוסר שימוש והגלגלים ישרים אין שמיניות בכלל, כמו חדשים תמונה: האתר לא נותן לי להעלות משום מה אז הנה ב SIZ http://www.siz.co.il/view/w11tmjmnndfo.jpg.htm |
פרטים |