אופניים מחברת יאטי (יצרני בוטיק מקולרדו) דגם 575 שנת 2007 אפשר לראות פרטים ב: http://www.yeticycles.com/#/bikes
אוקי עכשיו האופניים עצמם קודם כל מטופלות בקנאות אצל אלעד מחנות גוירייד בתל אביב (אתם יכולים לשאול אותו :) ) האופניים במידה M ואני מטר 74 והם נפלאות עלי. כל האופניים raceface, המעבירים x9 מאחורה וxt מקדימה, המעצורים avid juicy 7, בולם פוקס 140 מקדימה וrp23 מאחורה עם נעילה. האופניים באות עם פדלים וקליטים ונעלים אם אתם בקטע. לגבי הדגם הזה והחברה יאטי עצמה אני חייב להגיד כך: אולי האופניים לא הכי מהירות (אבל תאמינו לי הם טסות) ואולי לא הכי חדות אבל בהחלט האופניים הכי מרגשות ומהנות שיש, אז אם אתם לא מתחרים אני בהחלט ממליץ. נ.ב לא צריך לומר שהם מטפסות כמו עז ויורדות כמו מפולת שלגים :)
כל שאלה אשמח לענות המחיר עצמו ממש טיפה גמיש |
פרטים |