אופניים מטופלות מאוד, עברו טיפול בולמים לא מזמן.. גלגלים נאבות של פורמולה על חישוקי אקוולייזר, עוד מעט ארכיב עליהם WTB DUAL DUTY... צמיגים מקסיס מיניון DHR... קראנק graviti moto-x ברקסים אוויד אליקסיר 5. כידון פלאט של reverse 760 מ''מ כרגע יש על האופניים קיט סינגל ספיד (אין הילוכים). האופניים ימכרו ללא פדלים. בולם קדמי בוקסר RC 2011. בולם אחורי Fox VAN R 2011 עובד אש!!! אוכף של SDG. יש על האופניים שריטות, אין סדקים \ שברים \ דנטים.. אופניים מעולים גם למתחילים וגם למתקדמים... גמיש!!!!! |
פרטים |