טוב אז אני מוכר את האופני קרוס קאנטרי/שבילים שלי! GIANT TRANCE X שנת 2010 מידה XL עם פוקס פלואט 120 מקדימה ופוקס פלואט R מאחורה ג'אנטים של מאביק,ברקסים אוויד, מעביר אחורי שימנו SLX שאר החלקים DEORE. סטם 70 מילימיר של איסטון, כידון פאן 750, פדלים של crank brothers או SPD של שימנו. מוט כיסא טומפסון וחבק כיסא HOPE בשביל להוריד משקל האופניים לא נרכבו הרבה והכל במצב מעולה! מתאים לרוכב בגובה 183-195