הגלגל האחורי ניתן לרוכבת שהייתה צריכה אותו- נותרתי עם גלגל, קל, טוב,חזק ומיותם- אין לי מה לעשות איתו ועל כן המחיר הנמוך ( אין לו מה לעשות בבית) הגלגל בא עם צמיג קרוסמארק טיובלס), נאבה של סקוט. לחישוב- צמיג קרוסמארק וחצי ערכת טיובלס כבר שווים לפחות 250 ש"ח- הצמיג כמו הגלגל- נרכבו 4 חודשים והצמיג אינו שחוק ואינו יבש הגלגל הוא 9 מ"מ ומגיע עם קוויקר ליס