מוכר את הדמו 2012 שלי! [שלדה עם כמה חלקים] שלדה חדשה, בת 3 חודשים, בצבע שחור מידה MEDIUM. יש עליה הדסט + קראנק TRUVATIV DESCENDANT + צ'יינגייד GAMUT P30 ובולם אחורי פוקס VAN RC
הסימנים הלבנים על השלדה זה השתקפות של האור על הצביעה המבריקה של הדמו! אלה לא שריטות