שנת 2010 . בולם קדמי rockshox pike 140. אחורי float r עם ריבאונד מעבירים sram x5. Sram x7. ברקסים avid juicy 3. רוטורים 180 פדלים וולגו b77. עברו טיפול לפני שבוע. צמיג אחורי חדש maxsis. באשגארד pilo חדש. כידון 720 בן שבועים. סטם aston 40 ממ. ושרשרת חדשה. בקיצור. הקונה יקבל אופנים ברמה גבוהה כידון ומעביר אחורי מתנה זמין בשעות הערב. ניתן להשאיר הודעה. תמונות במייל