בהזדמנות לכל העולים לרגל למורזין.אופניים מהליגה הראשונה במחיר ריצפה !!! שנת 2007 נירכבו במשך שנתיים בלבד וגם זה בעצלתיים.בולם קידמי מרזוקי 888 חדש 2-3 רכיבות בלבד.אחורי DHX5 קפיץ לאחר טיפול ב"שיפ" לא נרכב עדיין.קוקפיט קרבון+סראם X9.גלגלים מוויק 729. צבע לבן.מידה M.