האופנים מטופלות בקנאות שלא ניראתה!! נורקו אייליין 2006 ויצאו לרכיבתם הראשונה בסוף 2010 האופניים מפנקות ב9 אינצ' של טירוף והנאה צרופים !! מגהצות ושקטות (לדעתי) ונוחות בטירוף אין חלק אחד באופניים שלא הוחלף חוץ מהבולמים שעברו טיפול והשילדה עצמה מיפרט:ברקסים שימאנו 445 2011 חדשים אחרי בלידינג והחלפת רפידות מעביר הילוכים אחורי slx חדש ומשומן היטב ! אוכף של wtb קראנק truvativ הוצפלר בולם אחורי dhx 3 על קפיץ 450 בלם קידמי 888 אחרי טיפול מקיף פועל מעולה גלגלים מטורפים! גלגל אחורי ניקנה ליפני 5חודשים wtb על נאבה סאן רינגל יפה וחדשה במצב מעולה ללא בעיה במייסבים ואין שמיניות . גלגל קידמי מטורף וחזק בטירוף !! חישוק של דה בומב על נאבה דה בומב הד ספין גלגל ניקנה ליפני פחות מחודשיים חדש ועמיד ויפה בנוסף שיפטרים xt וקסטה יפיפיה של דורייס קטנטנה ומפנקת (8 הילוכים) חברים אופניים מטופלות כל האיבזור 2011 חוץ מבולמים ושילדה שווה שווה שווה גמיש לא בלרינה מישמעוניין ליראות תמונה שיציע חברות בפייסבוק "יהל לביא" תיראו שם תאופניים בתמונות התמונה לא מעודכנת ! |
פרטים |