| שלדה 2012 חדשה !!! הורכבה ולא נרכבה. חלקים בני שנה וחצי. גלגלי QUAD 32 מעולים וישרים. ברקסיפ פורמולה חזקים ואמינים. גלגלי שיניים של בלק ספייר CNC חדשים. באש גארד של E13 קל וחזק, כידון חדש מהניילון של fun fat boy 750, מעביר אחורי X9, קידמי SLX, מזלג רוקשוק LYRIC 160, בולם אחורי FOX FLOAT 163 ממ, קראנק FIRE X.מוט כסא של DNM עם שליטה מהכידון, השלדה צפופה מתאימה לגובה 170 עד 185, שלדת אנדורו שעושה הכל!!!! מטפסות מעולה בקלילות, ויורדות בכייף גדול. מפרט טכני באתר http://www.mondraker.com/12/eng/category/enduro/70 |
פרטים |