אופני DH מדהימות! במצב חדש, רמת קצה! האופניים מאוד מטופלות ולא נרכבו הרבה.
בולם קדמי:Fox 40 RC2 שנת 2010, אחרי טיפול.. מרגיש מדהים! בולם אחורי: Elka Stage 5 ברקסים: Shimano Saint גלגלים: Transition Revolution קראנק: Truvativ Holzfeller מעביר אחורי: Sram XO שיפטר: Sram X9 סטם: Chromag Director צ'יין גייד: MRP G2 כידון: RaceFace Atlas צמיגים: Onza Ibex DH 2.4
**לא מוכר בחלקים ולא מעוניין בהחלפות** לא להתקשר עם הצעות מגוחחות! לא לקשקשנים! |
פרטים |