אופניים מטורפים אני ממם אוהב אותם ואניאני מוכר אותם בגלל פרישה מהתחום אני אומר כל מי שיקנה אותם יהיה מבסוט. המפרט הוא: ברקסים:shimano saint מעביר אחורי)אין קדמי) :shimano saint גלגלים: revolution קראנק: shimano saint בולם קדמי: fox 40 בולם אחורי: fox dhx 4 air שיפטרים: shimano slx ציין גייד: ethrteen (e13) כידון: funn 760 סטם אינטגרלי :kore לא לשלוח אמיילים אני לא יענה.