בצער רב ובלב כואב אני מוכר את הסטינקי שלי עקב טיסה לחו"ל לזמן ממושך. מפרט: שילדה שנת 2007 עם דיסק צף(עברה לפני שבועיים טיפול מייסבים) בולם מרזוקי 66 RC עובד חלק כמו חמאה, קראנקים סיינט, מעביר אחורי סראם X9 וידית X7, ציין גייד, גלגל אחורי דאבל טרק עם נבאה בונטרגיר ביג ארל וקידמי אס טייפ סאן רינגל עם נאבה רינגל. כידון וסטם הוספלט, ברקסים XT 4 בוכנות!! עובדים מדהים.כיסא חדש של בונטרגר וצמיגים עם טיובלס(צמיג אחורי בן שבועיים) אני עובד בחנות אופניים ולכן האופניים מטופלות בקנאות על המחיר אני אדבר רק עם מי שיגיע לראות ולהרגיש... |
פרטים |