האופניים עצמם הם דגם של 2007 אך נקנו מהניילונים בשנת 2009 עם כמה שיפורים שלי כמו קרנק XT חדש וקליפרים של XTR ועוד כמה שיפורים...האופניים נרכבו למעשה פחות מחצי שנה ולאחר שהפסקתי להתאמן רכבתי עליהם פעם בכמה חודשים כך שהם באמת במצב טוב. מידה: 17.5 אינצ' צרו קשר למידע נוסף מחיר גמיש