קונה סטינקי שנת 2009 במצב מעולה. משודרגות בולם אחורי dhx5 ,מערכות הילוכים ומעבירים sram X9, קראנק saint של שימנו, שני גלגלי שרשרת מקדימה כולל מובילי שרשרת, כיסא מתכוונן מהכידון של GD. שירתו אותי ברכיבות סופש. לא ראו שטח כבר שנה. תמונות ופרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון
פרטים
מודעות נוספות של טל מיקום בארץ:
מישור החוף והשפלה
(לפי הרישום לאתר)