גלגלים שלמים, חדשים היו על אופניים וירדו מהם בעת הקנייה לטובת סט יקר יותר. ציר 9 אחורי וקידמי. מעולים לקרוס קאנטרי ואול מאונטיין עדין. תוצרת ארצות הברית, חישוק רחב 22.5 מתאים גם לצמיגים רחבים כמו 2.4. ישנה אפשרות לקנות איתם גם את הצמיגים kenda nevsgel. רוטורים של AVID וקסטה סראם X9 בתוספת של 250 שח.