אופניי DH/FR ברמה הכי גבוהה!!מוכר עקב מעבר לחו"ל, חייב להימכר בדחיפות. שלדה שנת 2010, כל שאר החלקים 2012. בולם קדמי: Marzocci 66RC2 בולם אחורי: Fox DHX 5 חישוקים+נאבות: Mavic Dee-Tracks שחזרו עכשיו מטיפול במעבדה כידון: Funn Fatboy חדש, גריפים Funn סטם: Deity צמיגים: Maxxis Minion DH חדשים קראנק: Shimano Saint מעצורים: Shimano Saint עם רוטורים 203 בני שבוע!! מעביר אחורי: Shimano Saint בן חודשיים!! עברו גם חידוש מיסבים לפני שבוע, מטופלות בקנאות רבה מאוד. הקונה יקבל כפפות קסדה ומגינים.גמיש, אבל לרציניים |
פרטים |