אופני כניסה פלוס... במצב טוב..יפיפיות עם חלקים טוב ובולם ברמה גבוהה מאוד.עם שלדה חזקה וקלה.
מפרט: שלדה: Fuji Tahoe SL בולם: Rockshox Sid RLT Ti 2011 במצב מצוין, אני אעשה לבולם כיול לפי משקל הקונה וסגנון הרכיבה שלו. גלגלים: ALEXRIMS מערכת הינע: Shimano Deore ברקסים: Shimano M445 חדשים..ברקסים מצוינים ואמינים מאוד. מוט כיסא: Ritchey WCS קל מאוד. כידון: ABR סטם:FUJI גריפים: ESI Grips צמיגים במצב טוב מאוד: Bontrager XR1 2.1 האופניים שמורות ועברו החלפת כבלים וברקסים לפני העמדה למכירה.
אשמח לדבר איתך: 0523832882 |
פרטים |