האופניים במצב חדש אין שום בעיות יש טיפה שריטות לפני שבוע הוחלף צמיג קדמי ובושינגים של הבולם האחורי וכמו שאמרתי האופניים במצב חדש בלי שום בעיות אין צורך להחליף להם שום דבר מי שיקנה אותם קונה אופניים כאלו חדשות מהחנות אפילו גריפים לא צריך להחליף להם הם פשוט במצב חדש!!!! מוכן להתגמש במחיר מפרט מלא שלדה:gt ruckus flowta ברקסים:shimano saint קראנקים:shimano saint גלגלים : mavic 729ex על נאבות shimano saint מעביר קדמי:shimano deore מעביר אחור:shimano saint בולם קדמי:marzzochi bomber z150 בולם פצצה שיעשה הכל בולם אחורי:fox float r גם כן בולם פצצה שמתאים להכל צמיג קדמי :geax neuron חדש הוחלף לפני שבוע בתמונה צמיג אחורי : maxiss minion במצב טוב מוכן לעשות החלפה על אופני סטריט טובות |
פרטים |