אופני ktm bark 30 נקנו לפני חצי שנה ביוני שוקלות פחות מ 14 קילו מעביר אחורי xt מעביר קדמי slx שיפטרים slx גלגלים אחורי da bomb גלגל מצויין חזק וקל על נאבה syncross (לא בתמונה ) גלגל קדמי mavic 321 על נאבה syncross בולם rock shox sektor rl 150-110 לדעתי עדיף על float 32 עובד מדהים בולם כל דבר קטן. בולם אחורי rp2 כי לא שווה את העוד משקל של rp23 ברקסים שימנו m575 אחרי בליד צמיגים מקסיס אחורי טיובלס פדאלים wellego פלאטים או קליטים syncross
האופניים שמורות בקנאות כל שבועיים היו בטיפול. אחרי טיפול בולם ומטלה. שמורות בקנאות גמיש במחיר אפשר החלפה על אופני דאון היל באותה רמה מוכר רק כי שינית את הסגנון רכיבה עונה להודעות באתר |
פרטים |