אופני ktm bark 30 נקנו לפני חצי שנה ביוני שוקלות פחות מ 14 קילו מעביר אחורי xt מעביר קדמי slx שיפטרים slx גלגלים אחורי da bomb גלגל מצויין חזק וקל על נאבה syncross (לא בתמונה ) גלגל קדמי mavic 321 על נאבה syncross בולם rock shox sektor rl 150-110 לדעתי עדיף על float 32 עובד מדהים. בולם אחורי rp2 ברקסים שימנו m575 אחרי בליד צמיגים מקסיס אחורי טיובלס הי רוללר וקדמי ארדנט פדאלים wellego פלאטים או קליטים syncross האופניים שמורות בקנאות כל שבועיים היו בטיפול. אחרי טיפול בולם ומטלה. שמורות בקנאות גמיש במחיר אפשר החלפה על אופני דאון היל באותה רמה מוכר רק כי שינית את הסגנון רכיבה עונה להודעות באתר |
פרטים |