אופניים במצב נדיר ,שנת 2010 ,דגם עם בולמי פוקס ומערכות מהסדרות הגבוהות של סראם ושימנו. אופניים שנרכבו פחות מ 1000 ק"מ ,שימשו כזוג שני וניתן בקלות לראות זאת עליהם. בולם קדמי טופל לפני כשנה. כידון הוחלף לרחב יותר ,פרט לכך הכל מקורי.בעקבות שינוי סגנון וכמות רכיבה,אשאר עם זוג 29 ז"ק שמספיקים לצרכי. חבל על הסטמפי שיחכו סתם...קניה מעולה למי שמחפש חדש בהרבה פחות כסף.