| giant glory comp 2008 אופניים במצב מצוין נמכרות עקב פרישה מהתחום הם יושבות אצלי כבר חצי שנה במחסן בלי שימוש.בולם קדמי:Marzocchi bomber 88 rc3 במצב מצוין.בולם אחורי:fox dhx4.הדסט:canecreek duble flush.כידון:kore torsion 800 mm.גריפים:odi sdg.ברקסים:magura louise עם רוטורים צפים של מגורה.קראנק:truvativ holzfeller.מעביר הילוכים של sram x7 ציין גייד:truvativ.באשגארד pilo 32 t.צמיג אחורי חדש לגמרי של onza ibex dh 2.4.באמת אופניים מטורפות אין לאופניים שום בעיות או חופשים בצירים.מצב מדהים שמורות מאוד! גמיש במחיר עוד פרטים בטלפון. |
פרטים |