נקנו במצמן בחודש אפריל 2012 (עדיין באחריות) כולל כל הניירות..במצב מעולה צמיג טיובלס אחורי חדש+שרשרת+קסטה+אוכף של "GOBI XM"חדשים!!!הורכב מוט כסא מתכוונן של חברת FOX בתאריך 1-4-13 הבולם הקידמי עבר טיפול מקיף בתאריך 11-4-13 בנוסף הוחלפו הבלמים לבלמים של שימאנו XT 2013 בקיצור אופנים משופרות במצב מדהים.נמכרות בשל רצון לעבור לגלגל 27.5