אורנג פטריוט 7.1 אינץ מהלך אחורי,אופני AM-FR המושלמים שיש!בולם אחורי קיין קריק קידמי ליריק 160 ברקסים שימאנו סיינט 4P,מעבירים ושיפטרים X9 , קראנק SLX גלגלים דה בומב על נבות רינגל הכל במצב חדש,אני נותן במכירה גם מוט כיסא מתכונון חדש לגמרי.שרשרת וקסטה XTR חדשים לגמרי.בקיצור מציאה... האופניים נבנו ב30000ש"ח וכמעט ולא נירכבו לא מוכר חלקים ולא רוצה החלפה...