אופניים משנת 2010 מפרט: קידון FANN FATBOY 750 גריפים SIXPACK ירוק סטאם SIXPACK ברקסים אחורי JUISEY 3 קידמי שודרג ל XT לפני שבועיים מעבירים קדמי SLX אחורי XT MEDIUM CAGE (מושלם לרכיבות אגרסיביות) אוכף WTB PURE V באשגארד BLACKSPIRE C4 מותחן BLACKSPIRE STINGER קראנק SLX מתלים קדמי FOX FLOAT R 32 140 אחורי שודרג ל XFUSION O2 RC ננעל 2 הגלגלים שודרגו, דיסק אחורי שודרג , צמיג קדמי 2.35 אחורי 2.30 שרשרת שודרגה + קסטה
בקיצור מפורס המקוריות נשאר רק שלדה ובולם קדמי!!! אופניים לרוכבים רציניים באול מאונטיין ולא למשחקים בקקה , אין משהו שצריך עוד להוסיף לאופניים עושות הכל!! ונראות מושלם!
לעוד תמונות כנסו ליד 2 או תבקשו אשלח במייל
|
פרטים |