אין ז"ק ברמה הזו במחיר הזה. אופניים ברמה הזו עולות מעל 10000 שקלים (תבדקו אותי).
מפרט מקורי שודרג: שיפטרים, מעבירים, קראנק - הכל ברמת XT חישוקים ושפיצים של DT SWISS, צמיגים שודרגו ל CROSSMARK LUST (טיובלס) גריפים שודרגו לארגון GR2, פדאלים שימאנו M530 לבנים שמורות בקנאות היסטרית, ונראות בהתאם.
התכנון המקורי היה לקחת אותם איתי לקבר, אבל בגלל שאני חזיר אני שוקל להשתדרג...
מתחייב על כל בדיקה שתבקשו, האופניים במצב תפעולי טוב יותר מאשר שתקבלו בחנות. אני פדאנט ברמות קשות.
זמין גם במרכז. |
פרטים |